Priser

– Med våra olika tjänster och funktioner kan vi forma ditt system så det passar din verksamhet.

Priser

– Med våra olika tjänster och funktioner kan vi forma ditt system så det passar din verksamhet.

Personalliggare

Den appbaserad elektronisk personalliggare som gör dig redo inför Skattverket-besök. Både medarbetare och underentreprenörer kan sköta sina in- och utstämplingar på arbetsplatsen snabbt och enkelt via en platta eller mobiltelefon. Den uppfyller Skatteverkets krav och är godkänd av Bygghantverkarnas riksförbund.

Du kan testa tre personalliggare-projekt kostnadsfritt och därefter 40 kr per användare och månad. Då kan du även välja att aktivera fler funktioner.

Enkla Kontoret grå Stående (1)
  • Passar stora och små företag
  • Uppfyller skatteverkets krav
  • in-och utcheckning via app och webb
  • GPS positionering vid in- och utcheckning
  • Dela in företaget i divisioner/avdelningar
  • Skicka XML-export direkt till Skatteverket
  • Styr vilka medarbetare som har tillgång till vila projekt


Personalliggare

40kr/anv. och mån.



  • *
  • *
  • *
  • *

Enkla kontoret

Enkla kontoret förenklar och samlar hela ditt flöde från offert till faktura och lön vilket gör att du kan lägga minimalt med tid på administration. All informationen finns lättåtkomlig via dator, surfplatta och mobil. Enkla kontoret går att utforma utifrån din verksamhet, oavsett storlek.

Du får testa tjänsten kostnadsfritt i 30 dagar och sen kan du välja mellan Brons, Silver och Guld.

Enkla Kontoret grå Stående (1)
  • Offert

    Med Enkla Kontoret kan du enkelt skapa professionella offerter att skicka till din kund. Spara tid genom våra färdiga offert-mallar för att kunna skicka iväg dina offerter ännu snabbare.
  • Personliga offertmallar
  • Offertsignering
  • ÄTA
  • Dokumentmallar

    Lättillgängliga hantverksdokument både i webben eller mobilen - oavsett var du befinner dig. Ladda enkelt ner dokumenten som en färdig mall eller anpassa dem efter just dina önskemål.
  • Avtalsmallar
  • Egenkontroller
  • Arbetsmiljöplan
  • Checklistor
  • Riskanalys
  • Personalliggare

    Var redo för Skatteverkets besök! Tillgång till enkel, elektronisk personalliggare. In- och utstämpling för dig, medarbetare och underentreprenörer direkt i mobilen. Administrera, hantera, sortera och exportera alla underlag du vill ha och behöver. Alla uppgifter sparas självklart i enlighet med Skatteverkets regler och krav.
  • GPS-positionering
  • Tidrapportering

    Med Enkla Kontoret kan alla användare tidrapportera smidigt och enkelt på under minuten. Rapportera antingen via webb eller app. Tiderna sammanställs under sina projekt vilket gör det lätt att få ut underlag för både fakturering och lön. Självklart kan du även tidrapportera på frånvaro eller internprojekt.
  • Löneunderlag
  • Övertid
  • Tidsattestering
  • Projekt

    Med projektverktyget från Enkla Kontoret får du full kontroll på alla dina bygg projekt projekt. Samla allt som rör dina projekt på ett och samma ställe och spara både tid och pengar. Dessutom kan du snabbt och enkelt ta fram alla underlag du behöver.
  • Materialhantering
  • EDI-koppling
  • Schemaläggning
  • Projektplanering
  • Bilddokumentation
  • Dokumentlagring
  • Kundportal
  • Betalplaner
  • Kostnadsuppföljning
  • Resultatöversikt
  • Internkommunikationsverktyg
  • Multipla projektnummerserier
  • Multipla företagskonton
  • Fakturering

    Med Enkla Kontoret kan du både skapa kundfakturor och ta emot leverantörsfakturor lätt som en plätt. Alla underlag för kundfakturor hämtar du enkelt från dina projekt allt från kunduppgifter till eventuellt ÄTA-hantering. Fakturor från levernatörer kopplas automatiskt till rätt projekt vilket ger dig större kontoll på dina inköp och enkelt kan redovisa för dina kunder.
  • ROT-faktura
  • Grön-ROT
  • Fakturaunderlag
  • ÄTA
  • Leverantörsfakturahantering
  • Leverantörsfakturainläsning
  • Register

    Samla alla dina register på ett och samma ställe. Importera ditt nuvarande artikelregister, leverantörsregister och/eller kundregister direkt in till Enkla Kontoret. Dessutom samlas alla anställda samt deras anhörigas kontaktuppgifter om det skulle behövas. Självklart kommer du även åt dina register via appen.
  • Kundregister
  • Artikelregister
  • Leverantörsregister
  • Integrationer

    Genom att intgrera Enkla Kontoret med andra system eller tjänster minimerar du ditt administrativa arbete ännu mer. Dessutom missar du inga kostnader och slipper extraarbete och sparar tid. Vi erbjuder integrationer till bokföring- och lönesystem samt inläsning av ordrar, följesedlar och leverantörsfakturor.
  • Integration mot bokföringssystem
  • Integration mot lönesystem


Projektverktyg
Brons

105 kr/mån och användare. Minsta månadsskostnad 295 kr/mån.
(inkluderar 2 användare).

Det här paketet passar dig som vill ta ditt första steg i din digitala resa, och börja med tidrapportering.

Fri uppstart och utbildning

Fri support

Webbapp

Mobilapp











Boka Demo



Vanligast


Projektverktyg
Silver

199 kr/mån och användare. Minsta månadsskostnad 495 kr/mån.
(inkluderar 2 användare).

Det här paketet passar dig som vill jobba digitalt med hela din process och som vill minska ditt administrativa arbete.

Fri uppstart och utbildning

Fri support

Webbapp

Mobilapp

Offert

Fakturering

Planering

Rapportering



Boka Demo



  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *


Projektverktyg
Guld

Offert



Det här paketet är för dig som vill lite extra. Här får du fullständig tillgång till hela systemet och har möjlighet att anpassa det efter dina behov.

Fri uppstart och utbildning

Fri support

Webbapp

Mobilapp

Offert

Fakturering

Planering

Rapportering



Boka Demo


  • *
  • *

Hantverksdoku

Få tillgång till ett brett utbud av mallar för hantverkare. Skapa och redigera dina egna digitala hantverksdokument via telefonen eller på datorn.

Du får testa att skapa tre dokument gratis och därefter fr 83 kr per månad.

Enkla Kontoret grå Stående (1)



  • Arbetsmiljöplan
  • Avtalsmallar
  • Checklistor
  • Egenkontroll
  • Elsäkerhetsdokument
  • Riskanalys


Hantverksdokument

1999kr/år


  • *
  • *
  • *
Beijers Enkla kontoret

Allt i ett? Välj Enkla kontoret!

För många byggare sker både tidrapportering och materialhanteringen i kalendrar eller på lappar som sedan manuellt måste föras över i ekonomisystem för fakturering och löneutbetalning. Detta är är både tidskrävande och kostsamt då det skapar extra arbete samt att det kan vara lätt att något missas eller försvinner. Det är dessutom svårt att få en bra överblick över hur företaget presterar och är lätt att tappa kontrollen på intäkter samt utgifter. Detta är en av alla anledningar till att vi erbjuder Enkla kontoret för byggare som bygger!

Med Enkla kontoret digitalisera du ditt arbete och allt sköts med några få knapptryck t.ex. kan du skapa en tidrapport, offert eller faktura på under minuten! Du samlar allt på en och samma plats och får tydligare överblick över din verksamhet!

Ladda ner appen

Kontakt

Telefon: 010 – 21 20 100
E-post: beijerbyggbyggare@byggerstruqtur.se
Helgfria vardagar: 09:00 – 17:00
Lunchstängt: 12:00 – 12:30

Frågor & svar